Platba
Platíte cenu uvedenou v online obchodu v okamžiku podání závazné objednávky. Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Po odeslání Vaší vyplněné objednávky Vám zašleme potvrzení spolu s fakturou a pokyny k provedení platby.
Způsoby úhrady
1. Platba předem bankovním převodem
Prosíme pro snazší identifikaci platby použijte variabilní symbol uvedený na faktuře.
Na faktuře naleznete také QR kód pro rychlou, jednoduchou a pohodlnou platbu.
Při platbě převodem využijte následující bankovní spojení:
Název účtu: Jana Kubíčková – Tisíc Tváří Radosti
Číslo účtu: 2202005175
Kód banky: 2010
Název banky: Fio banka
Variabilní smybol: uveďte číslo objednávky
Platební údaje pro zahraniční platby:
IBAN: CZ2520100000002202005175
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Adresa banky: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
V případě platby předem bankovním převodem odesíláme zboží či digitální produkt až po připsání částky na náš účet. Podrobné informace k platbě bankovním převodem obdrží zákazník po potvrzení objednávky.
2. Platba online přes platební bránu ComGate Payments, a.s.
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Platební brána ComGate Payments umožňuje platbu kartou on-line i tlačítky pro zrychlený bankovní převod – vše je předpřipravené pro platbu ve Vašem internetovém bankovnictví.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Doprava
Fyzické produkty zasíláme přepravní společností PPL do 2 dnů od připsání platby za objednávku.
Cena poštovného a balného je 119 Kč / 6 eur. Zasíláme v rámci ČR, na Slovensko, do Německa a Rakouska.
- Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
- Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
- V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). SMS obsahuje i kontakt na řidiče, můžete se s ním domluvit na změnách doručení balíku či přesměřování zásilky na nejbližší výdejní místo PPL Parcelshop.
- V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
- Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
- Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL). Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
Vrácení zboží
Spotřebitel má právo podle § 1829 odst. 1 NOZ od uzavřené Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne doručení fyzického produktu odstoupit. Pokud chcete této možnosti využít, pak musí být v dané 14denní lhůtě odstoupení od Smlouvy odesláno emailem na info@tisictvariradosti.cz.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete na webovém rozhraní, konkrétně na tomto odkazu: https://tisictvariradosti.cz/formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy/
Zboží musí být zasláno nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původních obalech na adresu:
Jana Kubíčková
Na ovčáckém 1649/11
Praha 10 Dubeč 10700
Česká republika