Platba

Platíte cenu uvedenou v online obchodu v okamžiku podání závazné objednávky. Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Po odeslání Vaší vyplněné objednávky Vám zašleme potvrzení spolu s fakturou a pokyny k provedení platby.

Způsoby úhrady

1. Platba předem bankovním převodem

Prosíme pro snazší identifikaci platby použijte variabilní symbol uvedený na faktuře.

Na faktuře naleznete také QR kód pro rychlou, jednoduchou a pohodlnou platbu.

Při platbě převodem využijte následující bankovní spojení:

Název účtu: Jana Kubíčková – Tisíc Tváří Radosti

Číslo účtu: 2202005175

Kód banky: 2010

Název banky: Fio banka

Variabilní smybol: uveďte číslo objednávky

Platební údaje pro zahraniční platby:

IBAN: CZ2520100000002202005175

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Adresa banky: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1

V případě platby předem bankovním převodem odesíláme zboží či digitální produkt až po připsání částky na náš účet. Podrobné informace k platbě bankovním převodem obdrží zákazník po potvrzení objednávky.

2. Platba online přes platební bránu ComGate Payments, a.s.

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Platební brána ComGate Payments umožňuje platbu kartou on-line i tlačítky pro zrychlený bankovní převod – vše je předpřipravené pro platbu ve Vašem internetovém bankovnictví.

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Doprava

Fyzické produkty zasíláme přepravní společností PPL do 2 dnů od připsání platby za objednávku
Cena poštovného je 99 Kč / 5 eur. Zasíláme v rámci ČR, na Slovensko, do Německa a Rakouska.

  •  Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). SMS obsahuje i kontakt na řidiče, můžete se s ním domluvit na změnách doručení balíku či přesměřování zásilky na nejbližší výdejní místo PPL Parcelshop.
  • V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den. 
  •  Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL. 
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL). Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.

Vrácení zboží

Spotřebitel má právo podle § 1829 odst. 1 NOZ od uzavřené Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne doručení fyzického produktu odstoupit. Pokud chcete této možnosti využít, pak musí být v dané 14denní lhůtě odstoupení od Smlouvy odesláno emailem na info@tisictvariradosti.cz.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete na webovém rozhraní, konkrétně na tomto odkazu: https://tisictvariradosti.cz/formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy/

Zboží musí být zasláno nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původních obalech na adresu:

Jana Kubíčková

Na ovčáckém 1649/11

Praha 10 Dubeč 10700

Česká republika